COCONUT PORRIDGE

Posted by with 3 comments
 Ahojte! Dnes sa s vami chcem podeliť o ďalší recept odkukaný z fitnessguru. Pokiaľ vás už nudí ovsená kaša, určite vyskúšajte kokosovú kašu!




Kokosovú múku som chcela už veľmi dlho vyskúšať, avšak v mojom okolí veľa bioobchodov nie je, preto som si ju musela zaobstarať online a vyskúšala som ju práve v tomto recepte.

Aby toho kokosu v kaši nebolo málo, budeme potrebovať aj kokosový olej, ktorý by podľa mňa nemal chýbať v žiadnej kuchyni :)

Čo budeme potrebovať?

3/4 šálky kokosové mlieko
3PL kokosová múka
1PL med
1 ČL kokosový olej
1 vajce
štipka soli
ovocie podľa výberu- ja som zvolila banán


Suroviny spolu jednoducho vymiešame v hrnci, a keď bude kaša dostatočne hustá, môžme stiahnuť plameň, nechať chvíľu vychladnúť a následne papať :)


3 komentáre:

  1. Kokos miluju!! Je možné místo kokosové mouky použít strouhaný kokos? Ten mají v každém krámě.. =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, obycajny kokos by nebol vhodny, pretoze muka je taka praskovita a potom z toho vznikne kasa, neviem co by z toho bolo so struhanym kokosom :)

      Odstrániť
    2. Okay, dík, jdu shánět teda mouku =D

      Odstrániť