NEW IN: JEJ.SK

Posted by with 2 comments
Ahojko! Pre pár dňami mi prišiel nový balíček z jej.sk, ktorý obsahoval krásnu casual peňaženku v čiernej farbe, jednoduchý náramok so Swarowski kamienkami a náušnice, ktoré určite využijem v nejakom "hippie" jesennom outfite.

Začnem peňaženkou, z ktorej som mala najväčšiu radosť. A PREČO? Nie je v dnešných "TOP/IN" rozmeroch, ktoré pripomínajú skôr listovú kabelku ako spratný priestor na naše peniaze a všemožné kartičky, ktoré sme dnes nútení nosiť pri sebe. Priestorovosť a veľkosť mojej starej peňaženky mi začala prekážať a nakoľko sa riadim jednou vcelku múdrou vetičkou "Ak ti niečo vadí, buď sa toho zbav alebo to nahraď" musela som sa realizovať a zmeniť to. Predsa len nie je práve dvakrát príjemné, keď vás štve vaša vlastná peňaženka, a to práve v chvíľach, keď sa najviac ponáhľate a snažíte sa ju všemožnými spôsobmi doslovne narvať do malej kabelky. Tu prišla na scénu Peňaženka Haven, ktorá nepatrí medzi tie veľké ohyzdné, ale aj napriek tomu mi poskytuje dostatok priestoru na všetky zbytočné aj menej zbytočné veci, ktoré v nej zvyknem nosiť. Obrovským plus je fakt, že má až 2 priehradky na zips, ktoré mi dovolia jednoducho oddeliť moje peniaze od tých, ktoré mám na niečo od rodičov.. Všetko bez zbytočných matematických výpočtov, koľko som komu dlžná po zaplatení nejakej miniatúrnej veci z Jednoty alebo iného malého nákupu mimo toho týždenného, ktorí absolvujeme každý piatok :D Jednoducho mám peniaze oddelené v druhom vrecku/priehradke.

Náušnice kedysi bývali mojou najväčšou srdcovkou. Mávala som takmer 200 párov, ktoré som začala zbierať približne v 4. triede. Moje módne chute sa od 4. triedy určite zmenili, a preto som svoju zbierku musela zredukovať, teda aspoň čiastočne. V posledných rokoch obľubujem viac náhrdelníky, a preto väčšinou mením náušnice len vtedy, keď to mám premyslené a vidím v nich "ťažisko" outfitu alebo aspoň vtedy, keď im pripisujem väčší význam. 

Náramok Swarovski elements slúži ako prvá pomoc v krajnej núdzi- a teda vtedy, keď budem v rýchlosti potrebovať niečo strieborná na ruku, pretože náramky veľmi nenosím.. Teda pokiaľ nerátam super trend gumených farebných bužírok spred pár rokov, kedy sme si takmer všetci mysleli, žeim nimi budeme viac ovešaní (vyzerajúc ako oblinkaní dúhou), tým viac pôjdeme v čele tejto nezmyselnosti. 


A nakoľko ste úspešne zoscrollovali celú recenziu, prikladám vám aj zľavový kódik na nákup :)))

2 komentáre:

  1. Jej.sk má krásné věcičky. Mám od nich peněženku, kabelku, hodinky a teď čekám na šátek. Zatím jsem s nimi velmi spokojená. :-) Z tvých věcí se mi nejvíce líbí peněženka a náramek.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Náramok vyzerá vážne super! Všetky veci sa mi však veľmi páčia :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť