RED ROSES

Posted by with 7 comments
Ciao! 
Keď si predstavím, že ešte pred pár dňami som "nadávala" na teplo a dnes som sa prichytila pritom ako "nadávam" na zimu, mám sto chutí začať si klopkať po hlave. (nie, že by som tým niečo zásadné vyriešila, má to byť len niečo ako gesto namiesto otrepaného facepalmu)
***
Hello! It's so hard to imagine the fact that I was upset about hot weather a few days ago and now I'm upset because of the cold weather. It's weird but that's who we are- people- human beings who are always complaining about some stuff.

Odkedy som o jednej prišla zo školy chodím doma v dlhej polopriesvitnej sukni, dlhom tričku, pánskej mikine a svoj domáci fit som doplnila o krikľavo zelené ponožky, pretože mi je mrte zima. Zatiaľ čo sa na mne mamka schuti zasmiala, ja som si dnes odpustila sebakritiku a dokázala by som v takomto lazdy day fite vyjsť aj na ulicu. Tento odsek slúžil len ako menšie okorenenie postu so silne letnou tematikou. /ktorej bude ešte pomerne dosť, keď sem začnem hádzať fity z dovolenky, takže zostaňte aj naďalej so mnou !:)
***
I've been wearing almost the same outfit since I've came home from school. It' long skirt, long loose top, men hoodie and green socks because of I'm freaking cold. Whereas my mum was so laughing at me, I was absolutely ok with the choice of crazy lazy outfit. This paragraph is just for fun and for contrast to this hot summer post. 




7 komentárov:

  1. bomba!<3 červená se k tobě strašně hodí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sluší ti to :) a ty květinky ve hlavě jsou skvělé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já na vedro nenadával..ale nadávám teď na tu zimu..to není fér..ať pěkně ještě zaleze, její čas teprve přijde..já chci ještě teplo, letní večery v tričku, s plechovkou piva na Náplavce..

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja sa neviem rozhodnúť či má tá prichádzajúca jeseň teší, či nie:D ale máš krásnu sukňu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. such a great look

    http://carrieslifestyle.com
    Posts online about Provence, South Africa, Miami...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásna červená čelenka.... svieži letný outfit. Pristane ti...

    Anna
    www.newskinyme.com

    OdpovedaťOdstrániť