SLEEK: i-DIVINE BAD GIRL PALETTE

Posted by with 2 comments
Ahojte! Konečne som sa odhodlala napísať nový príspevok na blog. Onedlho však čakajte aj fotky z dovolenky, ktorá bola dôvodom mojej neaktivity.

Dnes to bude recenzia na make-up, ktorá tu už dlhšie nebola, konkrétne na paletu očných tieňov i-Divine bad girl od Sleek. Na očné tiene som nikdy veľmi nebola, teda pokiaľ nerátam detské časy a maľovanie "kruhov" okolo očí, sladké detské časy, keď som sa hrávala s maminkiným make-upom a myslela som si, ako to perfektne zvládam. Od 7 rokov ma už tiene nezaujímali a to v podstate až doteraz, kým som na Stayunique neobjavila kozmetiku Sleek. 

Paleta spolu s rúžom mi prišla domov v priebehu pár dní. V priebehu leto som skôr využívala rúže a riasenku. S maľovaním očí som sa veľmi nezabávala nakoľko som aj tak väčšinu času nosila slnečné okuliare. S prichádzajúcim pochmúrnym počasím som však nútená adaptovať sa do jesennej nálady a po malých krôčikoch okuliarom začať kývať, a preto som sa rozhodla obetovať viac času líčeniu očí.

Paletu tvorí 12 krásnych trblietavých tieňov, zrkadlo a aplikátor. Jej tmavý dizajn som si hneď zamilovala, pretože čierna je moja srdcovka. Tiene sa zbytočne nerozmazávajú a majú vcelku dlhú trvácnosť, takže ich určite môžte očakávať ako súčasť make-upu v nejakých budúcich outfitoch :)

Pripájam aj 2 fotky so strieborným tieňom, na ktorý som naniesla linku.

2 komentáre:

  1. Paletka má nádherné odstíny a líčení máš pěkné, sluší ti. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zrovna včera jsem ji už už měla v košíku na galaxii přání :D jojo, bude moje :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť