HOSPITAL DIARY

Posted by with 2 comments
Keby som bola youtuberka, rovno by som vám natočila vlog.. Avšak ZATIAĽ ňou nie som, takže vám píšem článoček..

Minulý týždeň ma celý čas bolela hlava. Zo začaitku som to ripisovala nechutnému jesennému počasiu, ktoré nemám rada len o kúsoček menej ako zimu. Po pár dňoch mi to však začalo byť podozrié, preto som bola u doktorky. Začalo to odbermi, pokračovalo eeg až nakoniec...

Každý si predstavuje svoj piatok inak.. Ja som ho chcela stráviť na jarmoku, avšak moje plány boli úplne zdevastované mamkinou správou, že výsledky z eeg sa doktorke nepozdávajú, a preto po mňa príde do školy. Namiesto víkendového oddychu som dostala urgentný príjem do nemocnice, jupííí. V piatok som stihla len ct vyšetrenie a odbery, nakoľko víkend po piatku zvykne bývať za dverami a pracovné dni sa končia.



Veľa som si toho nenavyberala. Jedine jedlo som si nakúpiť stihla, obedy mi varí mamina. Celé dni ležím, spím alebo pozerám youtuberov.. To však nie je nápad práve "za milión", keďže ma stále bolí hlava. Ľavú ruku zvyknem mať od tela úplne odčlenenú od zvyšku tela, lebo v nej mám nechutnú umelú pohyblivú ihlu, fujky.. Nedivte sa, neznášam krv a všetko s ňou spoločné!

Domov som mala ísť už dnes, no nanešťastie neurológia dnes nie je otvorená a po všemožných vyšetreniach, ktoré som už stihla absolvovať je toto posledné to záverečné, ktoré môžem podstúpiť až zajtra.. A potom, veľmiiii dúúfam, budem môcť vypadnúť domov do svojej milovanej postieľky za svojou milovanou rodinkou, pretože som strašne spoločenský typ človeka a toto je pre mňa horšie ako väzenie.

Skoro posledný odsek venujem celej svojej rodine a kamarátkam, ktoré sú natoľko zlaté, že so mnou trávia svoj čas či už priamo v nemocnici alebo aspoň na facebooku, ĎAKUJEM!

A ešte aby sme si to vysvetlili! :D Nepotrebujem žiadnu ľútosť, len vám chcem ukázať, že sú aj horšie veci ako škola a tiež vám chcem vysvetliť svoju neaktivitu a dôvod prečo som ešte nevyhodnotila giveawy. Preto máte ešte stále šancu zapojiť sa :) 

2 komentáre:

  1. Držím palce, ať jsi vpořádku a není to nic vážného! Zdraví máme každý jen jedno. Důležité je, že tě tam přátelé chodí navštívit a zabavit a že i mimo to víš jak a hlavně můžeš se zabavit sama. Není nic horšího než jen ležet a se svými myšlenkami koukat nehybně do stropu.
    Bude líp! =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak hlavně ať jsi zdravá. Ta poslední fotka vypadá opravdu jako z vězení, ale je super, že tě kamarádi navštěvují. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť