INSTADIARY MAY-SEPTEMBER

Posted by with 1 comment

Celkom ošemetná situácia, keď som zistila, že do tohto "tagu" som už od mája neprispela ani bodkou, hanba mi! Ale dnes som sa už odhodlala a wualááá, pridávam vám výberovku z instagramu s nejakými obkecmi okolo toho. :)

Moje fotky
***
Jedna z najviac prirodzených vecí sú selfies na instagrame. A môj instagram nie je žiadnou výnimkou.
***
 

Móda
***
Keďže je môj blog z nejakej tej tretinky (kecám minimálne 3/4) módny, môj insta účet by sa nezaobišiel bez fitov, doplnkov a iných vecí, ktoré sa dajú zaradiť do tejto rubriky:)
***
 
 

 
 

New in
***
"Ahoj! Ako sa máš? A čo máš nové?" pri takomto type rozhovorov by som asi mala rozosielať link na svoj insta účet :D
***
 

Leto so Siskou
***
Toto leto bolo nádherné a to hlavne kvôli tejto úžasnej osobe, ktorá s veľkou pravdepodobnosťou Slovensko poctí svojou návštevou aj v lete 2016!
***
 

Jedlo
***
Myslím si, že k jedlu sa vyjadrovať nemusím, nakoľko je to niečo bezhranične úžasné! :D
***
  

Zážitky
***
Fotka z Terchovej, raftingu, BA s mojou milovanou menovkyňou (nevideli sme sa hooooodne dlhú dobu a preto som si za ňou spravila výlet vlakom v jeden z najteplejších dní!), krása Slovenska a nakoniec fotka z miestneho festu, ktorý by okrem skvelej spoločnosti stál za prd, takže díky ti Mirka :D
A ako bonus prikladám fotku nášho potkana na palubnej doske
***

 
  

Novinky
***
V tejto kategórií síce nemám všetko vo fotkách, ale aspoň v skratke vám napíšem o nejakých news z môjho života. Začnem hneď tým, že som si začala robiť vodičák! Dokončím ho chvíľočku po 18-tke takže som si to perfektne načasovala.
***
Neviem, čo sa so mnou deje, ale v poslednom čase nemôžem mäso vidieť, cítiť a ani... nie, počuť sa fakt nedá.. Je to celkom divné, nakoľko bolo takmer každý deň na mojom jedálničku. Teraz mi pri predstave kuriatok a hovädzinky netečie žiadna slinka, skôr sa musím ukľudňovať, pretože to vo mne spúšťa dáviaci reflex.. Neprejedla som sa ho, len mi pri poslednom stretku s mäsitou stravou prebleskovalo hlavou to, že obsah môjho taniera bol kedysi živý.. Niee! Fakt sa nesnažím to zrýmovať, ide mi to samo. :D Ale teraz k pointe- asi som vegetariánom v začiatkoch..
***

1 komentár:

  1. Super fotky, hlavně ta miska s ovocem. Máš skvělé novinky a být vegetariánem si vůbec nedokážu představit.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť