TURKEY 2015

Posted by with 2 comments
Ahoj! Asi je dosť podozrivé, že pridávam ďalší post už druhý deň po sebe, ale nemohla som si pomôcť. V nemocnici som mala dostatok času na to aby som konečne zostrihala videá z dovolenky a spravila z toho nejaký výstup. V Turecku sme boli cca pred mesiacom a ja vám až teraz prinášam niekoľko fotografií a 2 videá.. HANBAAAAAAAAAAAA

Myslím si, že nie je nič lepšie ako septembrová dovolenka neexistuje! Zatiaľ čo väčšina ľudí zarezáva prvé dni v škole, ja sa vyvaľujem na pláži a predlžujem si prázdniny. Tento rok tomu však bolo posledný krát, nakoľko od budúceho roka som vysokoškoláčka, haha.

Horúce dni Turecka som úplne milovala, pretože v tom čase boli na Slovensku nižšie teploty ako som bola po lete zvyknutá. Čas strávený s mojou rodinou je pre mňa vždy to najcennejšie, pretože spolu všetci máme úplne megasuperúžasneneuveriteľnebrutálnenevšednebombastický vzťah. Tým pádom som na dovolenku nešla so svojimi rodičmi a bratom, ale s partiou najlepších ľudí pod slnkom a najlepšou partiou vôbec!

Okrem kúpania sa v bazéne, mori a prechádzok som strašne chcela vyjsť za brány hotela a trošku to tam preskúmať. Práve preto som ocina ešte doma nahovorila na JEEP SAFARI. Na hoteli sa však k nám privtrel aj bráško. Vďaka tomuto výletu sme si naplno užili dávku adrenalínu a skvelej zábavy. Popozerali sme si Alanyu aj z iného uhla a okrem obrovského množstva vody a blata sme si na hotel priniesli aj ďalšiu krásnu spoločnú spomienku. Prikladám vám aj video, v ktorom uvidíte viac :)

Presne takto som začínala školský rok a poriadne som sa zrelaxovala predtým ako mal začať tento uponáhľaný maturitný ročník. Ani sekundu by som neváhala a hneď by som sa vrátila späť! Niekoľko záberov nájdete aj v tomto videu.

Po zhliadnutí dvoch videí som post oživila aj niekoľkými fotkami, ktoré sme fotili na striedačku s tatinom:)


Takto vyzeral náš krásny hotel so svetielkami!

Bráško a ja sme sa hrali na rebelov a kúpali sme sa aj po ich "večierke".. Avšak nebolo to nadlho :D

Náš "nočný" výlet na pláž :)

Večerná prechádzka mestom a kanál s výstižným nápisom :D

Turecký blšák

Výhľad na pláž z raňajkového balkónika


Moje fav raňajky! Biely jogurt so všetkým možným a trochu syra! :D


Silne umelecké fotka, minúta ticha pre ňu!


Vlnky na pláži vs. chodba v hoteli :)

Náš spoločný výlet autobusom s tatinom.
Najvychýrenejšia pláž rezortu- Kleopatra Beach, kde bola nádherná tyrysová voda! :) 





Záberík z JEEP SAFARI :)

Všetci ruky horeeeee!

Spôsob oddychu počas snacku sa mi moooc páčil! :)




Reštaurácia, v ktorej sme obedovali bola riešená podobne s tým rozdielom, že sme neboli "vo vzduchu" ale vo vode, krása!! :)

Niekoľko fitov ku koncu nikdy nezaškodí! :D





Fotky z autobusu cestou domov :)



2 komentáre:

  1. Skvělé fotky. Hodně mě zaujala snídaně, ta musela být výborná. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super fotky a tiež video! :) verím, že si si tam poriadne oddýchla pred týmto hektickým ročníkom :)

    OdpovedaťOdstrániť