18th BIRTHDAY + HAUL

Posted by with 1 comment
Byť dospelá je zaujímavé.. Je to iné.. 

Osemnáste narodeniny už nie sú len o tom, že na svojom vekovom konte mám o rok viac. Nie je to ani o tom, že ak sa zo mňa stane vývrhel, zabásnu ma. Je to o tom, že sa človeku otvára nový svet plný zodpovednosti. Je to začiatok času, v ktorom odštartujeme rozhodovanie sami za seba, nezávislosť, zodpovednosť.. Je to však aj obdobie, v ktorom rodičia pomaly, ale isto, začínajú púšťať ruku svojho dieťaťa a vypustia ho do sveta plného neznámych a nových vecí. 

Teraz určite nepíšem o tom, že sa balím a utekám niekam dopreč. (milujem to slovo!) Píšem o tom, že za pol roka ma čaká maturita a potom "určite" (nič nemôžem vedieť stopercentne!) vysoká škola.. Ale do tejto fázy "dospelosti" je ešte našťastie ďaleko, takže riešenie toho, čo bude a čo by mohlo byť odložím na neskôr.. Asi tak ako už približne mesiac odkladám písomku zo slovenčiny. 

Mať osemnásť je jednoducho iné. Začínam si stále viac a viac uvedomovať, že každé rozhodnutie, ktoré učiním a čistou náhodou (naozaj len náhodou) to bude totálna debilina, môže viesť na iné cesty ako na tie, po ktorých by som chcela/mohla kráčať. Uvedomujem si najmä fakt, že potom môžem/musím nadávať len sama sebe, a že nemôžem obviňovať nikoho iného, pretože ten volant držím sama a aj pedále (plyn a brzda) mám k dispozícii len ja, sama.. Žiaden inštruktor už vedľa mňa sedieť nebude.. Tiež nebude korigovať moju rýchlosť a dávať za mňa pozor na značky upozorňujúce na nebezpečenstvo.. Týmto odsekom sa dostávam aj k tomu, že vo štvrtok mám záverečné skúšky z autoškoly a vo svojich 18 už budem konečne môcť legálne nabúrať maminine auto, juhú! (Mami, prosím, nepríď ma zhejtovať alebo prefackať!) Čakajú ma už len 3 jazdy, ktoré musím stihnúť absolvovať, pretože mi horí za zadkom. Ale určite nie som sama, komu vždy všetko ide najlepšie práve na poslednú chvíľu, však?

Myslím si, že práve teraz začína to najzaujímavejšie a najvzrušujúcejšie obdobie môjho života. Ďakujem hlavne svojim rodičom, že ma tak ľúbia, pretože aj ja ich, za všetku podporu, utieranie sĺz, keď to už skutočne inak nešlo a hlavne za všetko to poučovanie a krik, ktorý so mnou museli narobiť aby sa zo mňa stal človek, ktorým som teraz. Všetko je len vďaka VÁM! Nechcem si fandiť, ale myslím si, že ste vychovali rozumnú dospelú ženu, ktorá sa vám za všetko ešte neraz odvďačí a bude vám všade robiť to najlepšie meno, zaslúžite si to :* 

A teraz späť.. Okrem týchto "pikošiek" by som chcela venovať odsek aj tomu, že 18 rokov už mám onedlho mesiac! Tento článok nepíšem kvôli tomu, že som osemnástku chcela najprv odskúšať, zneužiť a potom na ňu napísať recenziu.. Nie, nie... Bola som príliš lenivá na to aby som zo seba dostala niečo produktívne, čiastočne emotívne, vtipné a zároveň aj čitateľné.. Dobre.. Jednou vetou: "BOLA SOM LENIVÁ!".. A je to vonku.. 

Aby bol tento článok doložený aj niečím, čo sa fashion tematiky týka, (pretože o oblečenie, topány a kozmetiku sa tento blog v poslednej dobe ani len neoprel) rozhodla som sa spraviť koláž/e narodeninového haulu. 

Osemnástka je predsa len raz, a preto som si na tieto narodeniny skutočne dopriala aspoň za troch. (Oci, prosím, teraz ma neprefackaj ty!) Vždy som chcela kopec nových vecí bez toho aby som šetrila a dlho uvažovala, či to skutočne potrebujem, pretože POTREBUJEM! Potrebovala/chcela som ventil a veľkú nádielku darčekov. Ešte prednedávnom som sa bála, že v mojej hlave niečo nie je v poriadku (nie, že by som na ňu bola padnutá, ale mala som problémy, ktoré mi trošku otvorili oči).. Takže osemnástku som "odpálila" ako novoročný ohňostroj. Nie bez rozmyslu, v noci, legálne podgurážená alkoholom (aj tak nepijem)... Ale s cieľom, radosťou, tešiac sa do "nového roka"- Od dneška však budem asi dlho šetriť, aby som si opäť "mohla" niečo doniesť z nákupov vo Viedni, na ktoré sa niekedy v budúcnosti chystám spolu so sesternicou. 

Pokiaľ sa niekto okrem mojich rodičov a birmovnej mamky dostal až sem, GRATUĽUJEM! A nezabudnite si zo mňa NEBRAŤ príklad a NEKUPOVAŤ si toľko vecí naraz! Nehovorím, že to ľutujem, práve naopak, milujem voľnosť a toto nakupovanie som si fakt užila! Len nechcem aby ste rozbíjali prasiatko a minuli svoje vreckové... Ja som tak tiež nespravila, a podotýkam, že "darčeky" som si kúpila zo svojich narodeninových a zarobených peňazí, rodičov už beztak vyciciavam dosť :D

A čo na záver? Len toľko, že som po dlhom čase zo seba dostala niečo, čo má viac ako jeden odsek a okrem približne hodiny písania som do toho dala aj časť seba :)

ENJOY





+kozmetika sada štetcov, bronzer, hnedá linka, hnedý rúž a eos balzám (eos je pecka a mala som si ho kúpiť už dávno!)
+extra led svetlo na mobil
+selfie tyč na kameru a mobil
+"set" vecí, ktoré budú možno čiastočne aj pre vás, ale o tom potom :D

1 komentár:

  1. Super článok, nejak podobne som to vnímala v osemnástke aj ja ! :-) Btw EOS je najlepšia vec na svete, nikdy na vajíčko dopustiť nedám! :-)

    www.allaboutnathalie.com

    OdpovedaťOdstrániť