RIMMEL OČNÉ TIENE MAGNIF' EYES A RIASENKA 24R SUPER CURLER

Posted by with No comments
Hojte! Už strašne dlho som vám nić nenapísala, ani nič neodfotila, preto som si práve teraz našla 20 min na to, aby som tento blog konečne zobudila z jesenného spánku novým príspevkom!! Netuším však, koľkých z vás zaujímajú recenzie na kozmetiku, takže v blízkej dobe by som sa rada zavenovala aj nejakému inak zameranému článku :)

Dnes si predstavíme RIMMEL OČNÉ TIENE MAGNIF' EYES A RIASENKU 24R SUPER CURLER. Neviem, či som jedna z mála alebo jedna z mnohých dievčat /alebo žien, keď už mám tých dospeláckych 18?/, ktoré svoje líčenie dokážu updatnúť len vtedy, keď sú v nejakým spôsobom kreatívnej nálade. Očné tiene od Rimmel sú super pre lazy days, keď mi nestačí len riasenka a chcem svojmu výzoru o niečo viac pridať. Osobne trblietavé tiene zo srdca nenávidím, pretože ich mám viac v oku ako na oku, ale tieto ma prekvapili svojou trvácnosťou. Sú jemné, ľahko aplikovateľné. V kozmetickej taštičke nosím odtieň zlatej farby, ktorý je ako stvorený pre jesenné líčenie. Taktiež sú vodeodolné, takže ich len tak ľahko nerozmaže ani dážď, a ani nepríjemná jesenná depka. Okrem zlatého odtieňa si môžte vyberať z ďalších 10 farieb od pastelových až po telové odtiene. Zvoliť si môžte aj ich textúru- matné, perleťové a aj trblietavá :)

Riasenka má kúsoček zvlnený aplikátor, a tak sa ľahko dostane ku každej mihalnici a pekne ju natočí. 24HR SUPER CURLER je objemová riasenka, pri ktorej nie je potrebné mať po ruke kliešte na mihalnice. Sýty fialový obal riasenky ťa len poteśí a stane sa aj jednou z tvojich fav doplnkov :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára