WEEKEND IN BRNO

Posted by with No comments
Aloha!

Tento školský rok som maturantka, čo znamená, že sa blíži moja stužková (za mesiac), čo znamená, že mám už len mesiac na kúpenie šiat a všetkého ostatného, čoznamená, že sa asi zbláznim, ak tento týždeň opäť nič nekúpim. Za nákupným účelom som bola v Brne u sesternice. V piatok som cestovala vlakom asi 5 hodín a do Brna som sa dostala okolo pol desiatej? Nepamätám sa.. Trošku sme sa pomotkali po meste, sadli sme si na sushi, na drink a neskôr sme sa vypravili na byt.

Sobota sa začala okolo pol desiatej, keď sme vstávali. O pol jedenástej sme sa odviezli autobusom do mesta a misia sa mohla začať. Plesová sezóna už odštartovala, ale šaty vhodné na spoločenské udalosti, samozrejme, nikde nemali. Kúpila som si všetko možné, ale šaty som si domov neodniesla, čo mi vôbec neprekáža! Pretože mám perfektnú flitrovanú košeľu, pásikavý rolák, nový šál a jedlo! A tiež možnosť vypadnúť z mesta, v ktorom žijem je sláva! Skutočne som si to tam užila. Včera sme nachodili asi 15 km po obchodoch, sekáčoch a nákupných centrách. Najviac času sme strávili v bio reštaurácií a pri skúšaní čižiem! Bio obchody boli na samom rohu a nekúpenie nejakého papania by som si asi neodpustila,pretože nakupovanie potravín niekedy zbožňujem viac ako nákupy oblečenia! Okrem toho sme sa pekne poprechádzali za prítomnosti čerstvého vzduchu a odťažili sme aj peňaženky, ktoré nám môžu byť vďačné (a my im tiež)! Už dlho som neabsolvovala 10-hodinové nákupy, a preto som bola za tento maratón veľmi rada.

Dnes sme opäť začali a bohužiaľ aj skončili v bio reštaurácií.. Tento krát sme tam raňajkovali a pochutnávali sme si na koláčiku a ovocnej šťave. Kúpila som si aj obed na cestu, pretože takmer 5 hodín je takmer 5 hodín! (cestovania)

Vo vlaku som sa naučila literatúru a pozerala som videá, aby mi čas rýchlejšie ubehol. Teraz som už konečne doma a čaká ma menšie upratovanie, zopakovanie si slovenčiny, upírske denníky a spánok.. Tento týždeň bude náročný, pretože ako vždy píšeme nejaké písomky, okrem toho mám budúci týždeň skúšky z autoškoly a....

Šaty pôjdem poobzerať ešte tento týždeň a pokiaľ žiadne nenájdem, objednám si ich z nejakého e-shopu a už si tým nebudem doslovne STRPČOVAŤ život :D .. Neviem, či som príliš náročná alebo v obchodoch fakt nič nemali! Držte mi palce..


Obedíky

2 po prvýkrát v jednom! Starbucks a makarónky :)

CCC a hodinové skúšanie 
Tieto topánky sme si proste museli vyskúšať!

Dnešné raňajky pred dlhou cestou :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára