Z FITKA DO KUCHYNE 3

Posted by with No comments

Som veľmi šťastná, že vám môžem napísať o najnovšej knihe, vhodnej nie len pre fitness maniakov, ľudí milujúcich zdravý lifestyle, ale aj pre tých, ktorí si radi pochutnajú na maškrtách! V knihe Z FITKA DO KUCHYNE 3 sa dozvieme ako maškrtia fitnessáci a následne si tieto dobroty môžme pripraviť aj my! Je to úžasné, však? Knižku bohužiaľ ešte nemám v "hmotnej" podobe, a preto vám opíšem elektronickú verziu, ktorá mi bola poskytnutá.

Čo si ako prvé všimne každý človek na knihe? Predsa jej obal! Z FITKA DO KUCHYNE 3 (ALEBO AKO SI OSLADIŤ ŽIVOT A NEPRIBRAŤ) by ma v kníhkupectve samozrejme zaujala už obalom. Túto vetu som napísala preto, že milujem sladké jedlá, a hlavne tie, z ktorých následne nemusím mať výčitky a necítim sa po nich ako balón. 

l213196.jpg (450×688)
Knižka hýri farbami a je plná fotiek jedál, čo je vcelku typické pre receptovú knihu. Okrem fotiek receptov sa tu však nachádzajú aj fotky, ktoré majú spríjemniť listovanie knihou a obohatiť strany plné textu. 


Recepty, ktoré v knihe nájdeme sú určené aj pre cukrovkárov, celiatikov, ľudí s intoleranciou na laktózu a aj pre tých, ktorý žijú inými typmi stravovania- paleo, raw, ... Okrem toho, že obsahujú kvalitné ingrediencie sa môžme radovať a zalizovať už pri pohľade na fotky, ktoré sú k nim doložené.

Čo by to bolo za fitness knihu bez užitočných rád od úspešných žien vo svojom obore? Rady a tipy ohľadom zdravej životosprávy sú taktiež súčasťou Z FITKA DO KUCHYNE 3.

V závere mojej budúcej "Biblie" sa nachádzajú fotocviky, tipy na ekonomicky výhodný nákup surovín a "zlepšováky".

Nechcem aby ste si o mne mysleli, že som nejakým spôsobom premotivovaná a túto knihu vynášam do nebies. Mne sa len neskutočne páči, že sa aj u nás nájdu schopní ľudia, ktorí pomáhajú ďalším ľuďom s ich zdravým lifestylom a tým, ktorý takto ešte nežijú, a aj takýmto spôsobom otvárajú oči a ukazujú/dokazujú, že jesť zdravo neznamená napchávať sa šalátom, odopierať si chutné jedlá a žiť v strese "čo zjesť, aby som nepribral/a". Pretože ľudia sú rôzni. Stačí mať skreslené predstavy o tom, čo je dobré a čo zlé- tento jav by som však skôr nazvala nedostatkom informácií, a budú sa do nemoty napchávať listami šalátu ako králiky, bez akéhokoľvek iného jedla, len preto aby boli "fit" alebo schudli nadbytočné kilogramy. Ich argumentom bude len to, že "JE TO ZDRAVÉ, A PRETO JE TO AJ SPRÁVNE".. Séria kníh Z FITKA DO KUCHYNE tento pohľad na zdravý životný štýl úplne vylučuje a otvára oči tým, ktorí žili v omyle. :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára