Okuliare ako módny doplnok

Posted by with No comments
Celé detstvo som nosila okuliare, potom som objavila čaro šošoviek a nakoniec som sa vrátila k okuliarom. Nie nadarmo sa hovorí, že stará láska nehrdzavie. V poriadku, zo začiatku v našom vzťahu veľa lásky nebolo- ktoré decko by poslúchalo príkazy? Deti najradšej robia do prieku a robia presný opak toho, čo im bolo nakázané. Nie, nebola som iná. Okuliare som naschvál odkladala na poličky, do púzdra, do tašky. Kamkoľvek, len aby som ich nemusela nosiť. Keď som však z týchto priečnych čias vyrástla, pochopila som, že mi nikto nechcel zle a tie okuliare nepatria nikam inam ako na môj ešte stále detský noštek.

Mala som asi 14, keď som začala nosiť svoje prvé šošovky. Veľmi rýchlo som si zvykla na to, že pri vstupe zo zime do tepla alebo výstupe z tepla do zimy sa mi pred očami nič nezahmlieva, že si už zrazu nemusím vkuse posúvať okuliare.... Výhody šošoviek by som mohla menovať ešte v niekoľkých ďalších riadkoch, ale to nie je podstatou tohto článku.

Neskôr mi však začalo byť smutno po okuliaroch a rozhodla som sa opäť vrátiť k tomu, čo už dostatočne dobre poznám. Po roku a pol sa mi zachcelo opäť nosiť okuliare a vtedy som si objednala svoj prvý rám dobrovoľne! Po ďalšom dlhšom časom úseku ma moje okuliare začali nudiť a ich štýl mi začal prekážať. Objednala som si svoj druhý rámik, s ktorým som maximálne spokojná.

Ako ste sa už mohli dočítať- nosiť okuliare bola kedysi katastrofa a "moreover" deti sa bezdôvodne vysmievali tým, ktorí ich nosili. Dnes sa to všetko obrátilo o 180° a množstvo deciek a teenegerov si ide dobrovoľne dať skontrolovať zrak a nechajú si naordinovať aspoň štvrťkové dioptrie len preto, aby mohli nosiť okuliare. Okuliare už nie sú za trest, pomáhajú nám zreteľne vidieť okolitý svet, rozoznávať tváre ľudí a čítať knižky (prípadne titulky filmov a seriálov) a navyše môžu vylepšiť náš image! Súhlasíte, že okuliare sú aj módnym doplnkom?











0 komentárov:

Zverejnenie komentára