HELLO FROM HELL

Posted by with No comments
Prečo z pekla? Pretože s mojou aktivitou ako blogerka by som mala v tom pekle zhorieť. Ale aspoň sa môžem vyhovárať na maturity, keď už na nič iné.. Alebo na prijímačky (namiesto učenia píšem článok, som to ale zodpovedná)...

Mám toho nového fakt strašne veľa, ale to asi každý, keď o sebe nehovorí asi tak pol roka či? Všetko zhrniem v instadiary, nie v tomto, konečne, outfitovom článku. Ten sme tu nemali už asiiii... milión rokov? Tak to minimálne!

Zase fotím so statívom, pretože pri fotení asi najviac dôverujem sebe. Vonku bola ešte zimka, tak som bola nútená fotiť v interiéri, čo sa však už čoskoro (v sobotu) zmení. Onedlho sa teškajte na fotky z ciest (teraz myslím tie, po ktorých chodia jazdia autá, preboha, Miša, veď sa vyjadruj!) a toto leto aj z iných ciest. (akože budem cestovať, keby ste nepochopili)



BTW: Nie som tučná, len drepujem :D












0 komentárov:

Zverejnenie komentára