BASIC DAYS

Posted by with 2 comments
Leto, leto, letíčko.. Ja viem, že tu ešte nie je, ale táto jar je tak nehorázne teplá, že ak bude leto ešte teplejšie, čo bude, tak asi zistím ako sa cíti varené kuracie, ktoré konzumujem takmer každý deň.

Síce hovorím o srdceubíjajúcich,dychzastavujúcich a hlasutišujúcich horúčavách, ale na sebe mám outfit, ktorý pokrýva asi 99% môjho tela. Potlesk, Miška, potleeeeeesk.. Ok.. Netlieskajte mi predčasne! Kým bola škola, nestíhala som pomaly ani dýchať. Časy sa však zmenili a teraz sa dokonca stíham hrať aj The Sims 4! A keby len to.. Nemám výčitky ani len z bezvýznamného hladenia do steny! Mám kopec času, takže všetko doháňam, a tým pádom fotím aj trošku neaktuálne outfity, ktoré som však nosila celkom dosť rada, a hlavne celkom dosť často. 

Od utorka som doma a ani neviem ako, a moje prázdniny trvajú už skoro týždeň. Zatiaľ som sa teda vôbec necítila ako "na prázdninách" až dovtedy, kým sme v sobotu nešli spoločne s kamarátkou a mojim ocinom na chatu. Takmer vždy som fotila za pomoci statívu- žiadna novinka.. To sa teraz konečne zmenilo (uvidíme dokedy), pretože moja soulmate sa mi zdvorilo nanominovala na funkciu fotografky. Nemala som z toho žiadne obavy a nakoniec ma dokázala ešte aj prekvapiť, pretože na fotkách som celá (nechýba mi ani kus hlavy, ani kus nohy, alebo čohokoľvek iného), takže som s ňou maximálne spokojná. Až teraz je tu miesto na potlesk, takže... Zatlieskať môžte jej!

BTW! Granny hair si ma maximálne získali, ale túto novú lásku vystavujem svetu na svetlo slnečných dní len prostredníctvom parochne. Časom sa to možno zmení, ale v tejto chvíli si neplánujem ničiť vlasy. Toto riešenie mi zatiaľ vyhovuje.

Photos by Lucinka Plankenbuchlerova (umrem, kým dopíšem tvoje meno)








2 komentáre: