SLEEK MAKEUP IDIVINE SUNSET

Posted by with No comments
Ahojte! Nevideli sme sa už takmer roky! (preháňam, je to asi mesiac)

Moje takmer 4-mesačné prázdniny sa začali a zo mňa bude konečne blogerka ako sa patrí! Takmer letnú sezónu postov odštartujem recenziou na paletku od Sleek- Idivine sunset.

Idivine sunset nie je mojou prvou paletkou od Sleek-u, mám ešte jednu, v trošku menej farebných tónoch. Každý, kto ma aspoň raz v živote stretol (videl, našiel na internete) tuší, že ja a farebné farby nie sme veľkí priatelia, preto som si myslela, že s touto paletkou kamarátky nebudeme. Výnimka však potvrdzuje pravidlo a pri dnešnom fotení sa náš priateľský vzťah odštartoval. 

Paletke dávam 8 bodov z 10! Prečo? Pretožeee... Farby? Čierna, ružová, zlatá- pecka! Modrá, žltá.. Tie asi budem obchádzať. Pigmentácia? Bola som prekvapená, že stačil jeden ladný pohyb aplikátorom po tieni a čierny aplikátor zrazu zmenil svoju farbu. A moje očné viečko tiež. Výdrž? Tiene vydržali zdĺhavé piatkové nákupy (ktoré sme s rodinkou museli absolvovať vo štvrtok) a aj fotenie. Po fotení som šla cvičiť (ale bola som nútená zmeniť farby, aj vám to pripomína chameleóna?), ale bola som veľmi prekvapená, pretože tiene prežili aj dnešné večerné kardio bez ujmy na farebnosti. A čo sa mi teda nepáčilo? Trošku menší problém bol s blendovaním a s aplikátorom sme si tiež nepadli do oka (to by asi bolelo). Tiene je lepšie nanášať štetcami. Odskúšam a dám vám vedieť či paletka stratila 2 body práve kvôli nešťastnému aplikátoru. 

S make-upom som sa veľmi nevyhrala, pretože som dnes akosi nič nestíhala, ale verím, že sa vám fotky budú páčiť :)

Krasotika.sk ponúka 15% zľavu na Sleek paletky. Pozor! Akcia platí len do 30.5.! Zľavový kód: PALSL15



A teraz vás čakajú 3 rôzne looky. Tipnete si, ktorý ma najviac vystihuje? Tretíí! (aj napriek tomu, že modré tiene nepatria medzi moje fav)

Prvý look




Druhý look




Tretí look




0 komentárov:

Zverejnenie komentára