AVON TIENE & BB CREAM

Posted by with No comments
Avon true colour eyeshadow quad 
Jednoduché zemité tiene spolu s bielou na rozjasnenie a bronzovou pre trblietavý finiš v mojej kozmetickej taštičke jednoducho nemohli chýbať. Tieto tiene sú od prvého razu, čo som ich vyskúšala mojim každodenným líčením. Jednoducho sa ich neviem "nabažiť" a vychutnávam si líčenie viac ako kedykoľvek predtým. (možno je to aj z toho dôvodu, že sa už posledné 2 týždne môžem konečne začať nakompletku maľovať, pretože po operácii očí som cca mesiac na tiene, špirálu a všetko ostatné nemohla ani len zablúdiť pohľadom. Tiene majú skvelú výdrž a nezničí ich ani len tých 500 stupňov v mekáči, kde brigádujem, takže za mňa obrovský palec hore! Ich pigmentácia je samozrejme lepšia pokiaľ použijem podkladovú bázu a nanášam ich prstom, ale to už asi pre nikoho nie je novinka či? Za mňa je to 10/10 bodov.



BB cream skin perfecting matte
Cca rok dozadu by som sa na tvár make-up v živote nedala. Ale časy sa menia, ľudia tiež a dnes si na make-up potrpím trošku viac ako kedysi. BB cream som v živote na tvári nemala, a nakoľko všetko je raz po prvýkrát, nenechala som sa zahanbiť a jeden som si musela zaobstarať. Chcela som vedieť hlavne to, či je skutočne taký ľahký a takmer vôbec ho necítiť pri nanášaní a následnom nosení. Zistila som, že je to pravda a bezprostredne po jeho nanesení som zabudla na to, že na tvári vôbec niečo mám. Vybrala som si najbledší odtieň aký som len mohla, ale aj tak žijem s pocitom, že mohol byť ešte tak o 2 odtiene bledší, ale na vine budem viac ja než tento produkt, pretože neznesiem opaľovanie a potom ak aj celý rok vyzerám, bledá ako stena. BB cream je naviac hypoalergický, neobsahuje parabény a je vhodný pre citlivú pokožku.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára