JUST BLACK'N'GRAY

Posted by with 3 comments
Čiernu prestanem nosiť vtedy, keď vynájdu tmavšiu farbu. It's as dark as my soul. Nie, nie, toto skutočne nie sú dôvody, prečo takmer všetky svoje outfity "ladím" do tejto "pochmúrnej" farby. Čierna je neskutočne elegantná, nenútená, nesvietiaca a pohodlná. A čo sa smútku týka- to by som označila skôr nálepkou, že ide o individuálnu záležitosť, pretože čierna je moja šťastná farba. Nejde len o to, že mi príde aj útulná /v rámci bytových doplnkov/, ale pri pohľade na ňu sa cítim bezpečne a všetky z tých najkrajších zážitkov, ktoré si moja myseľ uchovala by sa našla minimálne jedna čierna vec. Takže mi už nikdy nikto netvrďte, že z toľkej čiernej musím byť na prášky. NIE, NEMUSÍM A ANI NIE SOM! :D

A teraz pár slov na záver. Toto je práve ten posledný outfit, ktorý som stihla nafotiť s Luckou (moja staro-nová fotografka) ešte doma, teda nie priamo doma, ale na chate, ktorú máme v blízkej dedinke. Potom vás už konečne čakajú fity z Ba, kde trávim leto. 








3 komentáre:

  1. Čierna je dokonalá farba a tiež je moja obľúbená :)
    Ale už sa snažím nosiť aj iné farby, no k čiernej sa vždy veľmi rada vraciam.

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť