NEW IN AVON- rúže

Posted by with No comments
Ahojte! Tak sa tu zase stretávame po dlhšom čase! (neskôr zistíte, čo som robila, ale o tom tento post nie je, preto to presne v tejto chvíli ukončujem) Dnes by som vám chcela napísať zopár slov o novinkách, ktoré mi prišli z Avomu, teda dnes sa ideme venovať čisto len rúžom.

Ja a tmavé farby sa držíme ruka v ruke už minimálne 5 rokov- a je jedno, či ide o oblečenie, vlasy alebo make-up. Ľudia, ktorí ma aspoň trošku poznajú by vám to mohli potvrdiť, pretože v svetlých farbách je ma stretnú len málokedy- a keď aj, minimálne jednu vec na sebe tmavú jednoducho musím mať. A presne z tohto dôvodu som potrebovala vyskúšať aj tento rúž. (Ultra colour indulgence v odtieni chocolate rose) Jeho konzistencia mi veľmi vyhovuje, pretože je vláčny a hydratuje. Moje expectations boli, že na perách sa mu podarí vyznieť aspoň o 3 odtiene tmavšie, ale koniec-koncov final effect je v poriadku vzhľadom na to, že som biela ako stena. Rúž som si veľmi obľúbila a samozrejme ho mám pri sebe vždy, keď si so sebou beriem kozmetickú taštičku.

Fixka na pery "ultra colour" v odtieni Hazelnut ma upútala v poslednom Avon katalógu ako jeden z prvých produktov. Už dosť dlhú dobu som chcela vyskúšať ako taká fixka na pery funguje- nanášanie, odolnosť a celkový efekt. Konečne som túto možnosť dostala aa.. Bola som prekvapená. Výdrž je vzhľadom k cene v poriadku, nanášanie ma baví, pretože som zvyknutá rúže nanášať štetcom. Jediné mínus je to, že pokiaľ nemáte 100% hladké pery, skvelý výsledok očakávať nemôžte, pretože tento produkt pery zvykne vysušovať a tým ešte viac zvýrazní nedokonalosti, takže pozor na to.

A na záver tu máme dva rúže svetlejších odtieňov. Na nevýrazné rúže nie som zvyknutá a tiež ich nezvyknem nosiť, ale keď už je to leto a ja pár dní v týždni nechcem vyzerať tak celkom ako gothic girl, siahnem práve na tieto dva, ktoré sú konzistenciou dosť podobné tomu prvému. Nevysušujú, hydratujú a minimálne jeden z nich sa musí zakaždým nachádzať aspoň po mojej ľavej ruke, haha.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára