AVON ŠTETEC & KONDICIONÉR

Posted by with No comments
Nebola som si istá akým spôsobom napíšem pár slov k ďalším produktom z Avonu, ktoré som mala v rámci našej spolupráce vyskúšať. Preto som sa rozhodla posledné 2 produkty spojiť do jednej recenzie aj napriek tomu, že spolu absolútne vôbec nesúvisia.

Obojstranný štetec
Napriek tomu, že som zástanca celej sady štetcov (pretože milujem matching things a mať všetko v rovnakej farbe a s rovnakým designom je pre mňa neuveriteľne satisfying pocit) som si zaobstarala jeden mimo sady. Je to taký "emergency" štetec, ktorý nosím v kozmetickej taštičke. Ak si náhodou potrebujem naniesť viac bronzera alebo upraviť tiene tento štetec ma nikdy nesklamal. Je vyrobený z nylonových štetín, ale nie je to až také cítiteľné, aj keď rozdiel je tam badateľný. Tým som len chcela povedať, že pri práci s ním sa necítite akoby ste sa lícom opierali o facial hair vášho priateľa.

Instant repair with keratin (kondicionér) 
Skutočný dôvod nepoznám, ale už od čias, kedy som sa začala maľovať som sa vždy viac venovala mojej tvári ako mojim vlasom. Čo ma samozrejme skôr či neskôr dobehlo. Kaderníčkam som nikdy nedôverovala, dlho som sa nenechala ostrihať a čo sa starostlivosti týka občas som skúsila nejakú tú masku aby sa nepovedalo. Dobre, mala som asi tak 300 sprejov, každý na niečo iné, ale žeby nejakým spôsobom dodávali chuť do života mojim mŕtvym pačesom.. To asi nie. Odkedy som v Bratislave, tak mám pocit, že sa zo mňa stal úplne iný človek. Rozhodla som sa asi po 5 rokoch navštíviť kaderníčku kvôli novému účesu. Malo to byť len podstrihnutie, no moje vlasy boli fakt v katastrofálnom stave, takže som odišla o niečo viac ľahšia ako som plánovala. Nebudem vám však klamať. Keď som bola u kaderníčky kvôli strihaniu predtým, v podstate som odchádzala s plačom, ale teraz som si na to hneď zvykla a k dlhým vlasom sa už pravdepodobne ani nevrátim. A teraz konečne k pointe- začala som sa o svoje vlasy zaujímať oveľa viac ako kedykoľvek predtým. Nejaké produkty som si zakúpila priamo v kadernícte, iné objednala. V rámci spolupráce s Avonom a starostlivosti o vlasy som chcela vyskúšať tento kondicionér, pretože je z rady produktov, z ktorých som dávnejšie mala sprej na vlasy. Kondicionér vonia rovnako krásne ako ten sprej, takže som sa asi 3 minúty topila vo vani nostalgii. Po jeho aplikácii som mala zo svojich vlasov celkom dobrý pocit, ale používam ho len veľmi krátko, takže o konečnom výsledku vám ešte povedať nemôžem. 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára