BLACK&GREY

Posted by with No comments
Čavelo! Ako sa máte? Verím, že vynikajúco rovnako ako ja posledné 2 mesiace, ktoré žijem ako dočasná Bratislavčanka. Bla,bla,bla, kecy o tom potom ako som sľúbila. A teraz pokračujmee...

Výber prostredia pre fotenie tohto outfitu bol čisto náhodný, nakoľko je tento fit posledný nafotený so starým účesom. Nehovorím o nijak rapídnej zmene, ale po asi 4 rokoch mám "krátke" vlasy, ktoré nevyzerajú 24/7 akože sa už chystajú samé odísť od toho aké sú zničené. Pred fotením sme boli na ceste do kaderníctva, kam som sa objednala asi v priebehu druhého týždňa pobytu v Bratislave. Mojej fotografke/spolubývajúcej/budúcej spolubývajúcej/soulmate (vyberte si) sa zapáčila (až príliš podľa nižšie zverejnených fotiek) stena s nápisom "UFO", ktorý sme už videli na niekoľkých miestach v ba a začína nás to desiť. (začali sme spoločne sledovať nejaký sci-fi horrorový seriál)  Jej nápad sa mi páčil a nemala som voči nemu žiadne výhrady, takže som sa s "UFOM" bez rečičiek odfotila.

 Oveľa viac matching s "UFO" pozadím by som bola v niečom striebornom (pretože môj šatník tvorí hlavne čierna a strieborná, pričom strieborné veci sú pre mňa jednoducho heaven). Vyzerala by som viac "futuristicky", Ale to si necháme na nabudúce a iné UFO.







0 komentárov:

Zverejnenie komentára