FANCY

Posted by with 1 comment
Ciao z Oravy! Takže z Bratislavy som sa dopracovala na noc domov a teraz som tu. Keďže sa tohto roku rodinná dovolenka pri mori nekonala, rozhodli sme sa aspoň pre predĺžený víkendík na Orave v hoteli, v ktorom sme sa wellnesovali pred rokom. Toľko k update-u môjho leta.

Nakoľko som tá futuristic flatflatforms all black everything type of girl, skúsila som svoj štýl preniesť aj do niečoho vhodného na večeru v reštaurácií o poschodie nižšie, teda dve, preto som tam nakráčala v........ šatých za 1€, haha. Kto by to bol povedal? Okrem strieborných kamienkov vo výstrihu hlbšom než Mariánska priekopa som outfit doplnila holografickou kabelkou a chokerom, ktorý sa na mojom krku stáva skutočne chokerom, pretože som chorá. (choker=škrtič, byť chorá=zväčšené uzliny, chápete?) 

A to najlepšie na koniec- stále a vždy, a všade, a na každom mieste  ma stretnete s farebným alebo tmavým rúžom. Nemyslím tým ružovú a červenú, to nie. Myslím modrú, zelenú, ... A tým tmavým šedú a čiernu. Úplne som sa do toho zaľúbila a nejakým zaujímavým spôsobom som sa v tom našla... No a.... teraz závisláčim. V Bratislave sa mi veľmi páčilo, že sa nad tým nikto nepozastavoval, pretože sú určite zvyknutí aj na iné extrémy. Ale u nás doma? Stačilo včera vystúpiť z auta a už do seba všetci ťukali prštekom a triasli so svojim partnerom aby sa pozrel. Aspoň, že som flegma, a keby sa na tom nesmial môj tatino, tak o tom ani neviem a umriem bez takejto podstatne dôležitej informácie, haha. 





1 komentár: