FORGOTTEN SUMMER OUTFITS

Posted by with 1 comment
Aloha! Pridávam ďalší post (s neuveriteľným 2-dňovým odstupom, čože sa stalo?? škaredé počasie a premotivované ja sa ozvalo, takže medzi toľkou prokrastináciou a učením som sa rozhodla byť aspoň chvíľu produktívna) Moju dnešnú premotivovanosť si môžete povšimnúť na úprave fotiek outfitov, na ktoré som zabudla (trapas). No a tak som namiesto prednášky z matiky skončila za notebookom. 

Takže sa pohodlne usaďte, začínameee.

BLACK&GRAY&SCARY&WHATEVER
Takže toto som ja (keby ste ma náhodou nespoznali) a moje začiatky experimentovania s nevšednými rúžmi. Nie som typ človeka, ktorý na niečo príde a bude to nosiť po dome týždeň rozhodujúc sa či je vhodné vyjsť tak do ulíc- nemusí byť. Ak sa mi niečo páči, nezáleží mi na názoroch ostatných. Proste sa narúžejem našedo a idem do toho. Momentálne sa bez rúžu cítim ako nahá. Kedysi som svoje outfity dopĺňala všemožnou bižutériou. Už ako 3. na základke som si kombinovala ružové tričká s ružovými náušnicami, modré s modrými a tak.. (Nie, vôbec to nevyzaralo dobre) Teraz je mojím najobľúbenejším doplnkom okrem jedného z 87658 chokerov, ktoré vlastním jeden z 865478 crazy farebných aj menej farebných rúžov, ktoré tiež vlastním. Okej, chcela som aby to vyznelo zaujímavo, tak som sa to pokúšala zaobaliť do nejakej chrumkavej vetnej konštrukcie, ale odpusťte, zlyhala som.  




TOO GIRLY (HOTEL MOOD)
Keď sa pozerám na tieto fotky, tak si čím ďalej tým viac uvedomujem, že to okolo môjho vkusu ani len neprešlo, ale počas dovolenky v Tatrách som okrem weirdooo chcela byť aj dámou, tak som to riskla. Samozrejme už teraz viem, že pri ďalšej príležitosti obliecť si tamtú úžasnú sukňu skombinujem veci inak.





RETRO MOOD
Ak som sa do tých jeansov nezamilovala na prvý pohľad, tak som sa do nich nezamilovala vôbec. Išlo o 2€ sekáčovú záležitosť a lásku na niekoľko nasledujúcich rokov. (celý život???)




SZIGET VIBE
Aaaa.... Stále som sa nespamätala z toho, že tento perfektný festivalový deň je už 2 mesiace za mnou. Ostali mi krásne spomienky na skvelé zážitky a outfit, ktorý si s týmto dňom budem vždy spájať.








GOLDEN TRY
Každý človek, ktorý ma aspoň trošku pozná vie, že milujem striebornú. Zlatú som nijakým spôsobom nepotrebovala ťahať do môjho šatníka, ale ktorý maniak odolá 1€ sukni s metalickými odleskmi?? Zlatá, nezlatá, proste som si ju musela doniesť domov.





BLACK IS MY HAPPY COLOUR
Citát, ktorý by som si mohla dať vytetovať na čelo, pretože ja a čierna sme ako gin s tonikom- nerozlučná dvojka. 







Congrats tým, ktorí to dotiahli (zoscrollovali) až sem dole. To, že sa obliekam podľa toho čo mi zíde na rozum vyznie v momentálnej situácii asi trochu zvláštne, nakoľko som v jednom poste ukázala niekoľko outfitov a okrem mojej tváre v nich asi nikto nenájde žiadnu spojitosť. Ale komu to prekáža? Nejde o to, že by som sa nenašla, ja len milujem skúšať nové veci. A hlavne veci, ktoré by som si za normálnych okolností asi nikam neobliekla, ale keď na mňa príde táto "skúšaj nové veci" mood, tak sa z najčiernejšieho človeka, ktorého poznáte dokáže stať princezná v zlatej sukni. 

1 komentár:

  1. Tyhle chvilky prokrastinace moc dobře znám. :-) Fotky jsou super, moc ráda bych tu měla zase trochu tepleji :D Ta zlatá sukně je dost zajímavý prvek, super, že máš odvahu takové věci kombinovat. :)

    OdpovedaťOdstrániť