YOUTUBE

Posted by with No comments
Hello! Dnes som si pre vás neprichystala žiaden dlhý výlev ani fotky, a ani žiaden nový outfit. Bude to len niečo informačné a uzatvorené  videami,

Blogovanie ma stále baví a určie v ňom budem aj naďalej pokračovať, samozrejme, mala by som byť trošku aktívnejšia, lebo to tu kinda umiera, ale nebojte sa, ja sa do toho zase obujem!

O čom som vám ale dnes chcela vlastne napísať??? Nakoľko milujem youtube a som tam skutočne denne, odoberám asi trilión ľudí, nabrala som kooopec inšpirácie a ešte pred odprataním sa do Brna som sa rozhodla natočiť moje prvé video, v ktorom by som sa aj reálne nachádzala, pretože na mojom kanáli sa už nejaké videá nachádzali, ale boli to len zábery z dovolenky, nič extra. Dnes som vydala už 3. a zo začiatku som to nikde nechcela vešať, pretože som nevedala či to náhodou nebude jednorázová záležitosť, ktorej s prvým videom aj zakývam..Ale nebolo to tak.. Strašne ma to baví a určite v tom hodlám aj pokračovať. Dnes som editovala the 7second challenge, naučila som sa nejaké nové veci a určite sa aj niečomu novému v budúcnosti priučim.. Pokiaľ to budem stíhať, chcela by som vydávať nejaké video každý týždeň, prípadne dva, ale uvidímee..

Dúfam, že si to kuknete, bude sa vám to páčiť a samozrejme mi dáte odberík aby ste mali zmapovanú moju aktivitu.

Najakuálnejšie video, ktoré som točila včera a dnes zeditovala. Je najviac prepracované, veľa vecí som sa učila dnes za pochodu, ale tak je to predsa najlepšie, nie? 

Birthday haul som točila po mojich anrodeninách aby som vám mohla ukázať všetky veci, ktorými som si spravila radosť, pretože kto nemá rád darčeky?! Aj v prípade, že sú od seba pre seba.

Nooo a toto bolo moje prvé video, ktoré je viac o mojom milkshaku ako o mojich nových kúskoch, ale whatever, každý nejako začíname. :D

0 komentárov:

Zverejnenie komentára