HEY FLOWERS

Posted by with 1 comment
Alohaa! 
Teraz sa môj havajský pozdrav celkom hodí k outfitu! V Prahe je super, milujem to tu, hlavne všetky možnosti, ktoré so sebou prinášajú veľkomestá. (teda okrem väčšieho množsta idiotov) Po poriadne shitty dni z minulého týždňa (úžasná skúsenosť s brigádou v callcentre, ktorá dopadla totálne naprd, pretože sa mi nepáčil spôsob akým sa produkt podnik snaží vnútiť ľuďom som sa rozhodla odísť a  6 hodín čo som si odpracovala som nedostala preplatené, nakoľko som nemala zmluvu, ktorú mi ani neposkytli, takže som to minimálne vyriešila tým, že som napísala dosť obsiahlu recenziu na všemožné stránky s brigádami v Prahe, malo o celkom dobrý dopad, takže verím, že sa už nikto nedá tak skvele osrať ako som sa nechala ja, hah) ma oslovil jeden fotograf a ja som samozrejme šla hneď do toho, pretože fotenie zbožňujeem, plus som spoznala ďalšie pekné miesto v Prahe, juhuhu. 

Pridávam teda výber zo shootu a verím, že sa vám bude páčiť <3








1 komentár: