MORE IS MORE

Posted by with No comments
Aloha! Opäť sa Vám ozývam, pretože ako som sa už sľúbila- konečne sa blogu chcem venovať pravidelne a nie len nárazovo! Ako je už u mňa zvykom, znovu som si pre Vás prichystala ďalší outfit. Za fotky vďačím veľmi šikovnej fotografke Veronike, s ktorou momentálne spolupracujeme.

Ako pozadie sme si zvolili konečnú stanicu metra línie A v Prahe, pretože sme ju mali najbližšie od miesta stretnutia. Patrí k jednej z tých novších, čo aj je dosť poznať... A tiež sa tam v ranných hodinách nemotá až tak veľa ľudí. 

Okrem sedenia na schodoch som si vyskúšala aj pózovanie pred idúcim metrom, čo bola celkom sranda, pretože až po chvíľkovom cúvaní som si uvedomila, že keby som spravila ešte pár krokov vzad bola by to asi posledná fotka. (aspoň by som umrela pri niečom čo ma baví)

Veronika "Na tej fotke máš tu v skle niekoho zadok!" 
Ja: "Počkaj, veď ten je môj!"
takže ako vidíte, užili sme si kopec zábavy.











    








0 komentárov:

Zverejnenie komentára