WEDDING OUTFIT

Posted by with No comments
Aloha! Nechcem ani prepočítavať dobu, za ktorú som sa neozývala. Letné prázdniny už mám v plnom prúde asi tak 3. týždeň, nakoľko mám skúškové úspešne za sebou! (účtovníctvu ešte stále neverím a každý deň kontrolujem index či sa náhodou niekto nepomýlil)

Konečne mám viac voľného času! Leto som sa rozhodla stráviť v Prahe, nakoľko toto historické multikultúrne mesto úplne zbožňujem a a po škole sa sem určite presťahujem (možno už magistra by som si spravila v Prahe) Takže asi toľko k update môjho lifestyle statusu.

Čo sa týka outfitu, minulý víkend sme s rodinou boli pozvaní na jednu svadbu. Momentálne zháňam nejakého ochotného fotografa, ktorý by som mnou cca raz- dvakrát do týždňa chodil fotiť outfity, takže zatiaľ mám k dispozícií len fotky, ktoré vznikli pri slávnostnejšej príležitosti.

PS: budúci týždeň sa môžte tešiť na nové video!






0 komentárov:

Zverejnenie komentára