AVON JULY

Posted by with No comments
Aloha! V rámci spolupráce s Avon mi pred pár dňami dorazili ďalšie produkty, ktoré som si mala možnosť vybrať a otestovať a teraz sa na ne pozrieme pod lupou!


Toaletná voda Imari Elixír
Pretože som z tých sladkých kvetinkových vôní už dávno vyrástla a teraz mám radšej tie ťažšie a ženskejšie, táto toaletná voda u mňa vyhrala na plnej čiare. Má presne tú tušovo-vanilkovo ťažkú vôňu, ktorej nikdy nemám dosť. Patrí do kategórie orientálne-kvetinových vôní a v jej zložení sa konkrétne nachádza černica, čistý výťažok z ruže a vanilkový extrakt. Jej výdrž je tiež chválihodná!





Rúž True Colour
Odtieň Rouged perfection je pre mňa už niekoľkým odtieňom, ktorý z tejto edície vlastním. Konkrétne tento nude odtieň sa mi veľmi páči a pokiaľ si dám najbližšie záležať na makeupe očí, budem potrebovať niečo viac doružovaako dohneda a s perami sa nebudem chcieť zbytočne vyhrávať (aby som nepôsobila ako obrázok), viem po čom budem siahať! Rúž je skutočne matný, nie je jeden z tých, ktoré sa na matné hrajú, majú matný obal, ale už po prvom swatch-i/y nás oslepujú krémové odlesky, nie, nie.



Milujem jeho krémovú konzistenciu, na pokožke nie je zbytočne ťažký, má stredné až vysoké krytie a má zmatňujúci efekt. Jediné čo mi zas a opäť nevyhovuje je farba. Porcelánové odtiene bývajú najsvetlejšie, ale na mne sú vždy ružové a odtieň Nude Bodice je síce druhý najsvetlejší, ale je na mňa moc žltý. Bohužiaľ pri tom ako strašne pale je moja tvár mám s výberom make-upu vždy obrovský problém a nikdy mi žiaden nesadol presne. Keby som pár dní pred prebratím balíčka nenavštívila NYX a nenašla make-up v odtieni alabaster, ktorý mi farebne sadol ako ešte žiaden make-up predtým asi by som ešte teraz plakala do vankúša. Ale koniec-koncov som to ešte stále úplne nevzdala a schovala som si ho v mojej make-upovej blogerskej šuflíkovej skrinke z ikei, pretože po dovolenke v Egypte na mňe už tak žlto-oranžovo pôsobiť nemusí.


Jednou z vecí, ktoré vie Avon úplne perfektne sú laky na nechty. Konkrétne tento gélový v odtieni Violetized v mojej obľúbenej fialovej mi veľmi učaroval. Pred pár mesiacmi som skončila svoje obdobie gélových nechtov a po 2-3 mesiacoch neskutočného trápenia som si ich dala doporiadku a gélový efekt v krásnej farbe bol jednou z mojich záchran! Čo fakt milujem je aplikácia, pretože sa nesuší už na aplikátore ako 3/4 cenovo dostupnejších lakov, ktoré som mala možnosť vyskúšať.



Tento zázrak som objavila už minulý rok a toto je moje druhé balenie. Po nanesení na problémové partie začne pôsobiť zahriatím. Obsahuje l-karnitín- látku, ktorú máme prirodzene v našom tele. Obsahuje ho napríklad hovädzie mäso. Je to tvz. prírodný spaľovač. Výsledky by mali byť viditeľné už po 4 týždňoch používania.    

0 komentárov:

Zverejnenie komentára