FLOWERS EVERYWHERE

Posted by with 1 comment
Aloha! 

Vonku to momentálne síce moc letne nevyzerá, ale minulý týždeň sa o lete ešte hovoriť dalo, takže sme stihli nafotiť aj tento outfit. Kvietky nám do pozadia sadli ako uliate, pretože mi ladili s bundou a hrozne sa mi páči vibe, ktorá z tejto kombinácie srší.

Spoluprácu s Veronikou úplne zbožňujem, pretože má skvelé nápady a vždy si stihneme aj super pokecať, takže som veľmi vďačná za to, že som mala toľko šťastia a narazili sme na seba. Tento týždeň nafotíme opäť niečo nové, takže sa určite máte na čo tešiť! :)























1 komentár:

  1. Toto mi na teba príde také netypické ale vyzerá to dobre. Na ten top teda treba mať odvahu ale keď cez to máš tú budničku tak je to fajn. Za mňa pekné :)

    NITA
    NEW POST

    OdpovedaťOdstrániť