RETRO VIBE

Posted by with 1 comment
Aloha! 

Minulý týždeň sme s Veronikou stihli nafotiť až dva outfity a toto je jeden z nich! Pri triedení môjho šatníka na mňa zo skrine vykukla pánska riflovka, na ktorú nedám dopustiť (pretože som ju kúpila v sekáči za 0,5€, je značka Calvin Klein + stále vyzerá ako nová!) a zvyšok outfitu sa už v podstate doladil takmer sám.

Nohavice sú tiež zo sekáča, tričko z new yorkeru (predtým ako som ho zneužila v outfite bolo na kôpke, ktorú som vyradila) a kabelku som dostala od priateľa, keď sme boli pred pár týždňami spoločne v Pull&Bear (kde som ho, samozrejme, naučila nakupovať a teraz ma za to asi bude neznášať, pretože je už skoro rovnako addicted ako som ja)

Okuliare s nami moc spolupracovať nechceli, všetko sa v nich nakompletku odrážalo, takže som sa v nich buď musela pozerať do zeme, zložiť si ich alebo sa pozerať iným smerom, pretože vo výsledku som na 3/4 fotiek vyzerala ako bez očí, čo moc lichotivé nebolo. (povedala by som aj bezočivá, ale sem sa toto slovko moc nehodí)

foto: Veronika Mašková















1 komentár: